Underbara 50 minuter i Alice Holt

Idag har det varit en underbar dag! Jag älskar när jag får så här mycket frihet! Diana har åkt till Paris och kommer inte hem förän på onsdag kväll.. Så jag har hand om barnen tills David kommer hem från jobbet, vilket idag var 19.30... Gillar inte när barnen är i skolan, har så mycket jobb då..mycket trevligare när barnen är hemma! =)

Idag var det promenad med Holly och Sophie upp till Tap, promenad med Holly tillbaka och sätta in potatisen i ugnen, bil tillbaka för att plocka upp Sophie igen. Middag, baked potato and beand med ost, mums (inte det allra nyttigaste men men). Sen han vi leka en liten stund innan vi åkte till Alice Holt 18.10 för att möta Sam 18.20, innan Ben slutade på Beevers 18.45. De hade lära om naturen i Alice Holt Forrest idag, roligt! =) När vi kom fram möttes vi av Sam på sin cykel, Sophie blev jätteglad. Vi lekte i ett labyrinthus, det finns massa stegar och gångar och man ska ta sig upp till toppen snabbast typ.. Sam gav upp och lekte med Holly istället, sa att han var för stor..men jag vet inte ja..Han kanske bara tyckte det kändes dumt..Men jag och Sophie flängde upp och ner, jag blev helt slut i mina ben :P Det var så mysigt, hela situationen. Jag och Sam och mina barn :P När Ben kom så gick vi runt lite innan vi åkte hem. Och man kunde se att även Ben gillar Sam, dock inte lika högljutt och krävande som sin lillasyster :p Han är väldigt blyg Ben, det har jag aldrig tänkt på, eller sett så tydligt, som idag.. Men de är ju för söta!
Sam skickade sms senare och sa att jag hade sett så lycklig ut. Ja... när jag tänker tillbaka så var jag nog det, jag blev i alla fall väldigt glad, under den korta tiden..var inte ens där en timme..men det var härligt! Bara leka med barnen, och så var Sam och Holly där också! Kunde inte bli bättre just då :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Då var din karriär utstakad då :P Hemmafru med en massa barn och djur :)

Isak har precis skaffat sig en blogg :) på blogg.se och vi undrar hur man får in bilder i bloggen? Är det svårt?

www.enlitenpojkesblogg.blogg.se

2010-04-27 @ 10:13:39
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki
Postat av: Mor

Men, men... hur gick det med din karriär som djursjukvårdare???

Härligt att ni trivs tillsammans.

Kram.

2010-04-27 @ 21:19:29
Postat av: Michaela

Skulle du kunna kolla upp en bok i England åt mig?

Jag hittar inte den i Sverige och jag är usel på att handla från ett annat land och du kommer ju snart hem :)

http://www.henderson-hill-bordercollies.co.uk/10.html

2010-04-28 @ 08:53:24
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki
Postat av: Michaela

Du är toppen :)

2010-04-28 @ 13:14:39
Postat av: isak

tack för alla dina fina kometarer de ska bli kul att följa din blogg också och den är väldigt fin

2010-04-28 @ 17:10:06
URL: http://enlitenpojkesblogg
Postat av: Madde

Ååå Ni är ju för söta. Just det, Hemma fru ska du bli :)



Puss

2010-04-29 @ 11:12:39
URL: http://maddans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0