Joseph

Wow! Det var verkligen en häftig upplevelse!!!

Vi var på Joseph idag. Min engelska familj gav det till mig i julklapp; att få följa med dem på musikalen Joseph i Woking! Ja, jag kan inte annat än erkänna att jag älskar musikaler! Och tydligen är det Andrew Lloyd Webber som har gjort musiken till denna musikal också! Gud vad de var duktiga sångarna/skådespelarna. Jag satt där och tänkte på Strängnäs Ungdomskör..Vad vi kämpade för att komma ihåg att sjunga samtidigt som vi gjorde rörelser och hade koreografi på scen :P Haha! Och de här, de skuttade och dansade som galningar samtidigt som de sjöng.. Helt otroligt! Sen att det var mest pojkar att titta på gjorde ju inte det hela sämre ;P haha förlåt Sam :P Nejmen seriöst, de var verkligen duktiga! Jag önskar att jag kunde sjunga så bra..Det får mig verkligen att sakna att sjunga i kör...

Ja, nu är jag barnvakt ikväll.. Ska baka lite tror jag..sen ska jag titta på Heroes! Tror att jag ska se säsong 3.. Vet inte hur långt jag såg när det gick på tv.. Ingen aning..Men David har laddat ner 4 avsnitt till mig sa han..så får se om jag sett dem eller inte. Sen får vi se hur sent David och Diana kommer hem..om jag kan åka hem med Sam ikväll..Eller om jag måste vänta till imorgon med att se honom. Han har tydligen fått en irriterande infektion i ögat, så nu går han runt med en ögonlapp och knarkar ögondroppar stackarn. (har aldrig riktigt förstått det här med ögonlapp..hmm..måste ju vara bra för nåt, men jag är lite trög så jag fattar inte :P)

Nej..om man ska ta och ja..vad ska jag göra? No clue.. Oh well.. Ha så skoj på ditt partaj ikväll systra mi! (tittade på Ronja hos Carolin igår =D)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag beställt boken du rekommenderade :) Hoppas den är bra. Kul att det är en triologi.

2010-02-10 @ 16:33:24
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki
Postat av: Erika

Inte visste jag att du sjungit i kör :O Coolt!

2010-02-11 @ 19:22:00
URL: http://eleganzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0