Sverige med Sam

Imorgon bär det av!!! Det ska bli SÅ roligt! Jag är så excited! så jag inte ens minns de svenska orden.. det är så, illa jag vet.. :P Men det ska bli så roligt! Jag har packat det sista nu  (eller ja nästan). Är barnvakt ikväll..så ska upp och väga min väska nu hade jag tänkt.. Sam ska ha med sig 2 resväskor + handbagage :P Jag har bara handbagage men kanske ska sno in mig i en av hans väskor :P Får se om han hittade 2 väskor eller om vi ska ta min.. Åååh, det ska bli så roligt! Önskar bara att vi hade mer tid att träffa alla människor som man måste träffa... Har ju bara söndag och måndag på oss.. ja, lördag och söndag nästa vecka också förstås kanske.. Och på tisdag ska jag på arbetsintervju på parken zoo...Har fått uppgifter därifrån som jag ska göra och ta med mig på intervjun.. illa att jag inte har skrivare..men kan kanske skriva ut i Vansö... :)
Jahapp.. vet inte vad jag ska roa mig med att skriva mer.. Har ju inte skrivit på jättelänge, men ändå så känns det som att jag inte har någon aning om vad jag ska skriva.. jättedumt! Har gjort såå mycket. Denna vecka har jag varit jättesjuk, men det jobbigaste med att vara au pair är att man inte kan stanna hemma från jobbet... upp och jobba ändå.. och sen har jag tagit ett extrajobb som dogwalker, så jag har promenerat 2,5 timmar tisdag onsdag och torsdag.. inte för att jag inte promenerar de andra dagarna.. men här hade jag tre hundar :P Såg jätteroligt ut när jag kom med 3 svartvita bordercollies i röda koppel gåendes mitt i Farnham..Folk stannade och stirrade, pratade med mig och log.. Trevligt =) Blev lite irriterad på att jag fick höra att jag kanske inte kan ha detta extrajobb för att jag är borta 2,5 timmar.. måste stanna hemma.. vill inte skriva så mycket om det om någon vet att jag har en blogg.. men det var lite surt.. Sa att vi kunde prova några veckor till iaf..tack så mycket.. jag tror absolut att jag kan klara det här! Och jag behöver komma bort från huset! Klarar inte att stanna inne hela tiden.. Så det är ett jätteskönt avbrott i vardagen! =) Plus att jag verkligen gillar Luna och Pippin! Luna är jag helt kär i! Fast hon var livrädd för mig första gången jag tog ut dem.. Hon ser ut som Peg tycker jag..hon påminner mig om mina agilitydagar med Gucci, Michaela och Tommy....

Nej,nu är det dags att väga väskan!Snart syns vi allihopa! Längtar.....
XXXX

Kommentarer
Postat av: Mor

Vi längtar så efter er, tyvärr så har det varit tö de senaste tre dagarna, men det är fortfarande massor kvar. Klart att du kan gå med de andra hundarna också, Holly är ju med, du går ju ändå med henne. Stå på dig. Kramar.

2010-02-27 @ 11:24:38
Postat av: michaela

Och hur var det i Sverige :P Vill ha en full rapport med bilder tack :)

2010-03-11 @ 11:29:36
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0