Lite blabla en lördagsmorgon

Ja.. vad ska jag säga..  Det händer mycket i den här lilla hjärnan of mine... Och i mitt liv för den delen.. Som ni har märkt så har det ju varit ett litet glapp i berättelserna om hur livet i Farnham ser ut... Jag skyller på vädret som alla andra här i England ;) Och sanningen är väl den att jag har haft så fullt upp pga vädret och eeh..annat.. så jag har inte haft tid helt enkelt. Men just nu..när jag egentligen borde göra i ordning mig för att gå in till stan och träffa Carolin, Erika och Stina..så har jag lite tid över (?) till att skriva en snutt..Fast grejen är ju den att..när man väl sätter sig ner för att skriva så kommer inte de extraordinära tankarna som man tänkt när allting hände i livet fram.. Varför är det så.. Jättedumt..

Men i alla fall.. Måste berätta nåt som gör mig så otroligt glad! Och det är att jag har Sam! Vet ni vad han gjorde i torsdags..Han bokade biljetter till oss till Paris! Vi åker tidigt på morgonen den 14 februari, går på sightseeing(eller hur det nu stavas :P) när vi kommer dit,  se  the eiffel tower, louvre, notre dame... så ska han ta mig till någon fancy restaurang och sen blir det till hotellet att gå. Sen titta runt den 15:e också..och kanske ta en tur på the river Seine.. Han har allt inplanerat, vad han vill visa mig och allt.. Sååååå romantiskt! Jag fattar inte.. vart har jag hittat den här killen egentligen?? Det kan ju inte vara på riktigt.. Det känns verkligen som i en dröm...Som jag absolut inte vill vakna upp ur! Räknar ner dagarna tills vi ska till Sverige! Det ska bli så roligt att visa honom mitt hem och allt! Att presentera honom för min familj och mina vänner! Åka skidor.. han har skaffat sig hela kittet nu.. skidbyxor,jacka,skor, skidglasögon.. hmm.. skidglasögon behöver jag mamma, har jag det?? Och sån där rånarluva som Luddefamiljen har, det vill jag ha! :P (alltså..de är inte rånare ;p).

Idag ska jag träffa my swedish girls. Vi ska ha pyjamasparty hos Stina för hon har FF ;P hehe. Det ska bli roligt! Massa prat och skratt...och såklart Bert! Som ju måste vara med när vi har pyjamasparty ;P Men kommer sakna Sam såklart.. Men ska nog följa med honom och träffa några av hans kompisar på söndag..lite läskigt..men jag kommer ju utsätta honom för det när han kommer till Sverige :P Och i en större skala ;)
Nej.. nu måste jag nog ta mig i kragen och gå upp ur sängen! Fånga dagen! "denna dagen ett liv" eller vad säger du Farbror Melker

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Mor

"Denna dagen ett liv", jag det är nog så han säger. Vi får väl skaffa skidglasögon, vet inte om du behöver rånarluva, eller föresten den kanske man kan ha användning för...

Din Sam låter hur gullig som helst, det är du verkligen värd.

Kram.

2010-01-17 @ 18:58:50
Postat av: cill

nej nej, han sa: denna DAG ett liv, inte denna dagen ;) kan mina astrid.. höhö.. VILKEN UNDERBAR pojke. jag som ville visa upp paris för dig :O shit va kul å uppleva det för första gången med ngn. jag fick göra det själv :'( wäää. då kan du verkligen tänka att den där I can still recall our last summer passar dig.. puss

2010-01-17 @ 19:51:49
Postat av: Michaela

Tommy kommer att ha mycket att lära av Sam. Se till att Tommy får spendera myyyycket tid med honom när han kommer hit :P Igår fick jag köpa egna blommor, annars blir det inga blommor :(

2010-01-18 @ 11:09:12
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki
Postat av: Ämelie

Hur menar du nu sill? Vaddå last summer?Jag vill väl inte att det ska bli vår last summer heller :P Inte för att det är sommar när vi åker dit men ändå..och jag förstår vad du menar ;P Han är underbarast! Aldrig träffat nån som honom!

2010-01-18 @ 13:07:17
Postat av: Michaela

Om ni inte hinner att träffa Tommy så se åtminstonde till att Sam skriver en manual om romantik och lämnar till Tommy :)

2010-01-18 @ 13:16:00
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0