Snöblask =(

Vad är det för fel på mig.. Jag förstör allting som är tekniskt! Datorn har slutat fungera nu igen..Eller.. som ni kanske ser, så fungerar den ibland..men ibland så går den knappt att starta och så fryser hela datorn och man kan inte göra någonting..eller så funkar den men då fungerar inte ljudet.. Jag blir inte klok på allt detta.. Och mobilen...den vägrar skicka iväg sms ibland, samt ta emot sms.. Så förra veckan fick jag 4 sms på samma gång eftersom mobilen vägrat ta emot smsen de senaste timmarna..och Sam var ledsen och förstod inte alls varför jag inte svarade på hans sms...
Åh, jag tänker hela tiden på att vi snart ska åka till Sverige och jag ska få presentera Sam för alla! Det ska bli så roligt! Men först så har vi Parisresan att tänka på! Wow! Det är verkligen som i en dröm! Snälla nyp mig inte för jag vill inte vakna!

Jaha.. idag så snöregnar det.. Regnet är vitt..blaskigt och smälter så fort det nuddar marken.. Blöörk! Och klockan 04 inatt vaknade jag av att David spydde så hela huset ekade.. Det var ju mindre trevligt det också.. Hoppas bara att jag inte blir sjuk..

Och fortfarande tänker och tänker jag på hur resten av detta år kommer att se ut.. Vill nog hem i sommar och jobba och tävla.. Saknar tävlandet så sjukt mycket! Klarar inte av att vara utan Gucci så mycket längre till.. Vad ska jag göra efter sommaren då? Kommer jag tillbaka till England? Tar jag med min Gucci och flyttar ihop med Sam? Drar jag med mig Sam till Sverige.. Det finns så många frågetecken som behöver rätas ut.. Önskar livet var lättare..eller att jag var bättre på att fatta beslut ;P

Nej.. nu orkar jag inte skriva nåt mer.. Får se om datorn min lyckas bli fixad ikväll.. Kan hända.. Who knows..  :)



Kommentarer
Postat av: Nettis

Ja nu är det dags att datorn blir fixad så att du blir lite lättare att få tag på. Efter sommaren drar du med Sam till Sverige! Det har vi ju redan bestämt! ;) Puss på dig!

2010-01-20 @ 12:14:03
Postat av: Ämelie

Jaha, är det det vi har bestämt :P :)

2010-01-20 @ 12:43:28
Postat av: Nettis

Jaa, kommer du inte ihåg det? ;)

2010-01-21 @ 17:03:41
Postat av: Mor

Här är det 10 minus. Jag har varit ute och gått i nästan två timmar med Lena L, Gucci och Lyra sprang som galningar, Cajo fick inte följa med...

Sen åkte vi och tränade lyd en liten stund. Gucci är så duktig, får se om hon håller nästa helg, det är fortfarande svårt med sitt i grupp tyvärr.

Jag tycker att du ska söka jobb både i hemma och i England. Kramar.

2010-01-24 @ 13:01:45
Postat av: Cill

jag tkr vi bestämmer så här: du flyttar till swe å de gör sam också :) jätte bra. då har vi bestämt de ;)



Sen så åker vi tillsammans du å ja å jobbar i Norge i sommar så vi tjänar lite pengar ;) sen börjar båda plugga ngt i höst eller ngt :P kanon.. Bää och vi saknar dig! ja jobbar på förskolan nu denna vecka och nu imorn och hela veckan. sen vet ja inte va ja ska jobba.. wäää..



saknar dig massor massor. fick du mitt sms? hittade din almanacka .. puuuussususuusus xoxoxoxoxoxcooxoxoxoxxoxoxoofdiioxoxoxjfffoxoopfxoxoxox ;)

2010-01-24 @ 18:22:07
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Ämelie

Åh vad söta! Sam är orolig att snön ska försvinna tills vi kommer till Sverige. Han såg att det bara var -1 i Stockholm förra veckan..Men jag försöker försäkra honom om att snön inte kommer försvinna :p

Åh just det, ni ska tävla nästa helg! I ridhus var det va!? Hoppas det kommer gå bra!!!



Fick ditt sms Sill! =) DU är så söt! Roligt att du glömde skicka till mitt Englandsnummer :P Gulleunge!

Ja, jag såg ju ditt försök med facebook grupp och allt! Det kommer nog gå vägen tror jag! =D PUSS på er!!

2010-01-25 @ 12:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0