Nu är det vår!Imorgon kommer Madde!

Imorgon kommer Madde! Det ska bli så roligt!! Jag är så förväntansfull att jag har varit lite smått förvirrad idag :P Trodde det var onsdag och tog nästan ner återvinningsgrejerna till vägen..när jag hade satt in den första lådan kom jag på att det ju faktiskt var tisdag idag :P Haha, grannarna tittade konstigt på mig..jaja, den bjuder jag på :P

Det känns så mysigt ute nu.. det är verkligen vår i luften.. Tänkte att jag skulle lägga upp dessa bilder, för de gör mig verkligen glad! Inget kan göra en så glad som när man ser Påskliljor längs vägkanterna :

påsklilja i england

påsklilja =)



Känner ni vårkänslorna komma nu? =) Är det lika mycket vår i Sverige nu, eller kommer snön ner i stora vackra snöflingor fortfarande? =)

Imorgon är det Guccis födelsedag.. 6 år blir hon...Jag känner mig hemsk för att jag inte är hos henne på hennes 6årsdag.. Jag har inte missat en enda av hennes födelsedagar innan, och jag tänker verkligen inte missa fler än den här! Hon som alltid brukar få storkalas.. Tårta har hon fått, stort partat, gäster och ballonger.. Nee hon är inte bortskämd..hon är bara min lilla gullegris =) Det ska bli SÅ roligt att få komma hem och träna och tävla igen! Har verkligen saknat det! Måste ta tag i flygbiljett hem..och svara ja på att jag vill komma på  Maria och Christians bröllop =) Men måste ta det med familjen här först..att det är okej att jag åker hem den helgen...och då blir det för gott.. inget mer arbetande med den här familjen..skumt..det känns verkligen konstigt och jag vet inte om jag gillar det..Men kommer verkligen sakna Sam... =/ Får se hur vi gör med det efter sommaren..men det är långt kvar.. ska passa på att njuta så länge jag kan! Så! Imorgon kommer Madde och vi har stora planer! =) Berättar mer senare, nu är det dags att sova =) Natti nattis

Pussilurum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0