vanlig vecka..

The Fox and Cobbett yesterday.. Babysitting today.. Träffade Luna och Pippins ägare på The Fox, jag gillar dem, de är trevliga =) Pratar väldigt mycket, men de är roliga! =) Nu veckan har varit okej.. sprang i måndags och fick ont i benen flera dagar efteråt :P Så vältränad är jag, haha. Väntar även på att det ska bli onsdag..då kommer Madde hit och ska stanna nästan en vecka! Helt otroligt att familjen gick med på det! Men jag tänker inte ifrågasätta :P Men vi ska vara borta under hela helgen, så vi kommer inte störa ^^^Ska på Erikas födelsedagspartay :D Ska planera det idag..så måste ner och äta frukost nu och göra mig iordning eftersom jag ska gå in till stan om 25 minuter.. Måste även köpa David en present för han fyller år samma dag som Erika... får bli en bok..deckare har jag hört att han gillar.. det är bra.. Tänkte anmäla mig till lite agilitytävlingar ikväll.. Tror det blir Härnösand iaf..Gucci är ju inte rabiesvaccinerad och hinner inte bli klar med det i tid för att vi ska få söka till landslaget.. jättedumt!

"What's black and white and read? - A newspaper"

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hela familjen har varit ute och sprungit ikväll. Hundarna och Isak tyckte det inte var så jobbigt, men frågan är om jag och Tommy kommer att kunna röra oss imorgon :P

2010-03-22 @ 20:23:51
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0