Gråter...

Läste precis ett inlägg om ett fruktansvärt tragiskt dödsfall.. En liten aussietik avslutade sitt liv, bara 7 måndader gammal.. Hade fått tag på en chipspåse och kvävts till döds. Jag blev så upprörd, grät så jag skakade när jag läste om det. Tänkte på Gucci såklart, tänk att mista henne.. tänkte på Thandy..Marwin, Harry, Teddy... Tittade på bilder på denna lilla sötnos, och hon var ju så fin, och så duktig! Såg filmer där hon bara som liten liten kunde så mycket saker! Hur kan livet vara så orättvist? Denna lilla stjärna och hennes matte hade så många år framför sig..och så händer nåt sånt.. Mina tankar är med dem..

Livet är alldeles för kort..Man måste leva sitt liv fullt ut medan man lever det, det går inte att gå tillbaka.. Vad vill man med livet..vad vill jag med livet.. Vad jag vet är att jag vill vara med Gucci, och nu när jag träffat Sam, vill jag fruktansvärt gärna vara med honom också...Men åh vad jag saknar min bebis! Har aldrig varit borta från henne så här länge i hela hennes liv! Innan England var en vecka länge! Det var när hon var 4 månader och jag stannade en vecka extra med Anette på Gotland.. Hur länge är då inte 9 månader.. Alldeles för länge.. Snart kommer jag hem och då tänker jag inte släppa henne ifrån mig igen!(tack mamma för att du har passat min ögonsten) Vare sig jag stannar i Sverige eller inte så ska Gucci bo med mig!


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch... jag läste precis om lilla Segra när det hände, livet är så himla orättvist!! Grät floder och kunde inte tänka på något annat än henne den dagen. Förstå helt dina tankar om Gucci, då jag tänker precis likadant om Ronja! Du har än så länge kommit ett steg längre än mig, har länge velat åka iväg under ett år utomlands, men Ronja håller mig hemma. :P Eller så litar jag inte på att hon blir väl omhändertagen hemma ^^ Vilket hon självklart blir, det är svårt att släppa taget ibland. En vecka i Grekland fixade jag tack vare allt röj som var runt omkring hela tiden. Hade det inte varit för min klass hade hemlängtan varit där.



När kommer du hem? :)

2010-05-12 @ 10:02:49
URL: http://minhund.cybersite.se
Postat av: Malin

Tiden går fort när man har roligt - som man brukar säga ;) Jag förstår att det är otroligt lärorikt och jag hoppas att jag sticker iväg efter gymnasiet, då är Ronja lite äldre och vi kanske inte är helt beroende av varandra :)



Vi tränar ungefär minst två gånger i veckan, sen blir det tävlingar på helgerna :) Men juni är helt tomt på tävlingar så då blir hårdträning!

2010-05-12 @ 11:04:43
URL: http://minhund.cybersite.se
Postat av: Michaela

Usch, vad hemskt.. Det är jobbigt med så tragiska händelser.

Snart är ju du hemma så du kan vara med på allt roligt igen :) Du får locka hit Sam på något sätt. Det kommer att lösa sig till det bästa.

2010-05-12 @ 13:07:05
URL: http://hundrelaterat.blogg.se/
Postat av: Madde

Fy va otäckt. Man vill verkligen inte mista dom man älskar. Varken djur eller människor. När jag va yngre så hade pappa en kompis som fick en liten dotter. Hon åt en jordnöt och satte den i halsen och va död innan ambulansen hann komma. Framför ögonen på sina föräldrar som försökte med allt dom kunde men misslyckades.

Livet är hemskt!

2010-05-12 @ 13:27:12
URL: http://maddans.blogg.se/
Postat av: Cill

Usch :'( men du, jag har också passat din ögonsten, så de så ;) vi saknar dig och hon saknar dig massor! hon har inte lika bra kondis längre :P

2010-05-12 @ 20:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0