Sista promenaden..

Trött.. benen värker, men att tårna värker så mycket kan ju inte vara bra.. Förstår inte.. Kroppen säger att jag promenerar för mycket..Så kan det ju inte vara..börjar jag bli gammal?Inte syns det på mig att jag går mycket iaf..och jag är trött och kall hela tiden..Sam trodde att jag har fått järnbrist..kan ju va så..Barnen mina äter ju inte så mycket grönsaker så då gör ju inte jag heller det..Så dumt.. Här säger jag åt Sam att han ska äta nyttigt, men så har jag slutat äta nyttigt själv..Dumma jag!Det får vi ta och göra någonting åt! Men jag gillar min systers teknik..kanske jag också ska köra på; träna massor, bara så du kan äta vad du vill ;) Mycket bra taktik tycker jag.

Igår gick jag hem till Sam...Det tog mig en timme och tio minuter..Men det var vackert väder/omgivning och jag lyssnade på musik så det var inte så farligt :) Vi tittade på Planet 51, kan någon berätta för mig om det är sant att Andreas är med i den filmen? Vet inte var jag har fått det ifrån annars :P Tittade även på sista avsnittet av Heroes! Så spännande! Jag älskar Heroes! Nu bara att vänta och se om det kommer en till säsong :D

Idag blir det till att åka till Queens head på Open mic. Nej, jag ska inte sjunga, men det ska bli kul att se andra göra det! Har sagt hela tiden att jag ska dit, men glömmer det varje torsdag som det är..Men idag! Då ni! Sams kompis skulle spela där ikväll också tror jag.

Har tagit lite fler bilder med min kamera.. Hade min sista promenad med Luna och Pippin idag, så hade självklart med mig kameran för att föreviga alla mina tre sötnosar på en och samma bild.. Hur tror ni att det gick då? Njaaaaa, får jag väl säga.. Det är inte så lätt att vara proffsfotograf :P Men här kommer iaf två som blev som de blev :P

Pippin, Holly och Luna :)
Holly,Pippin & Luna

Är de inte söta så säg :) Men svårt att få dem att sitta vackert tillsammans var det :P Tänkte faktiskt om jag skulle höra med Sian om hon vill gå på promenad nästa vecka..Behöver inte få pengar för att gå med de här söta, och kommer ju sakna dem om jag inte får gå med dem..Ska se om hon vill gå nån dag nästa vecka, så behöver inte Holly mista sina bästa vänner så tvärt...

Kommentarer
Postat av: Cill

Det var jag som berätta :)

2010-05-14 @ 13:30:08
Postat av: Pops

Hallå gums. Jo, Andreas är med i den filmen.

Är det slutpromenerat med gänget nu? I startgroparna för att komma hem till OSS??

Wooohooo...

Kramemeliekram

2010-05-14 @ 17:55:58
URL: http://www.cafetradgarn.se
Postat av: Michaela

Det var rätt så coolt. Eo köpte blindbytena rakt av :) Du missade en riktigt bra kurs.. Men vi ska boka Annica i höst igen. Det var verkligen görkul med kursen :D

2010-05-14 @ 22:19:17
URL: http://hundrelaretat.blogg.se/
Postat av: Ämelie

Jag som trodde jag såg det på en poster på bion när vi var på Avatar i Eskilstuna ;P Men vem är han då?? :D Ja, snart kommer jag hem....



Michaela: Så nu har jag missat att det är okej med blindbyten alltså ;) Det ska bli så roligt att träna med er igen när jag kommer hem! Om Gucci är bra då vill säga.. Hon har ju hoppförbud i 3 veckor nu... =/

2010-05-15 @ 11:56:55
URL: http://eggucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0