tystnad

Nej, om man skulle ta och gå ut kanske.. Nu regnar det ju inte iaf.. Men det ser lite halvmörkt ut.. Sitter här, bara jag och Lily i huset.. Ankorna, hönsen och de andra katterna är ute.. ja, så är Sam på jobbet, och de andra i familjen är också borta.. Känns lite ensamt måste jag få säga, men ganska skönt med tystnaden..Hade glömt bort hur tystnaden lät...
Känner mig lite halvtrött men jag förstår inte varför..Sov ju till 09.30..Eller hade klockan på 06.15..Då var det dagt för sam att gå upp..men som tur var så behövde inte jag så jag stannade i sängen, det var skönt :) Åh vad jag önskar att det var sol,blå himmel och värme..Vill att det ska vara sommar nu! Saknar värmen...
Är orolig för min lilla Gucci.. Nu har hon hoppförbud i tre veckor, ska äta antiinflammatoriska tabletter för onda kotor i ryggen, ingen lek och bus som vanligt med Lyra..Hur ska hon klara det.. Sänder alla mina tankar till min lilla söta flicka och hoppas hon blir bra snart! Om tre veckor kan jag själv följa med henne för ett återbesök och se om hon har blivit bättre...

Kommentarer
Postat av: Michaela

Aj, då.. Hoppas det räcker med vila och sedan bygga upp ryggmusklerna ordentligt under sommaren så hon kan krossa på agilitybanan :) Vi har hur mycket energi som helst efter kursen och vi lärde oss massor av nya saker. Eo har blivit en ny hund bara på två dagar. Hon springer som ett skollat troll :) Jag håller på att försöka sammanfatta med text och film i bloggen men jag har så lite tid :P Nu idag är det fotboll och vallning på schemat. Nu är det inte långt kvar tills vi ses :)

2010-05-16 @ 11:38:47
URL: http://hundrelaretat.blogg.se/
Postat av: Mor

Det var inte så jättefarligt med Gucci. Han som gick igenom henne trodde absolut att det skulle räcka med tre veckor. Under den tiden har vi fått olika råd på hur vi ska bygga upp ryggen. Jag sa till honom att hon måste bli återställd innan Gotland och det trodde han på så nu är det bara att hålla tummarna.

2010-05-16 @ 19:56:27
Postat av: Malin

Hoppas Gucci kryar på sig snabbt! Det är så tråkigt när sådant händer.



Ta hand om England nu de sista veckorna :)

2010-05-17 @ 13:18:18
URL: http://minhund.cybersite.se
Postat av: Madde

Stackars lilla skrotan! Hon blir bra snart!

Puss

2010-05-17 @ 16:39:35
URL: http://maddans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0