Svensk dator idag =O

Idag funkar min dator!! =O Jag är så chockad så det är inte sant! Och har haft riktiga problem att använda åäö igen eftersom jag vant mig vid att använda a och o istället :P Vet inte varför datorn funkar eller hur länge, men idag har den funkat hela kvällen, helt otroligt kors i taket! Och jag har inte gjort NÅGONTING med den för att den ska funka.. Kanske är det så att den behövde lite rivalitet mot en engelsk dator för att förstå att det är mig den vill ha ;)
Och så har jag inte gjort nååågonting idag värt att nämna.. Har varit en stanna innedag idag, titta på Charmed, Futurama, Stuart Little, Dark Angel... Kvalitets serier och film helt enkelt ;P Allt för att kurera mina  stackars värkande fötter från en helg med mycket rörelse... Ja, imorgon börjar en ny vecka.. Ska läsa i min bok nu "This charming man" och sedan somna för att försökta ta reda på vad morgondagen har förberett för spännande saker åt mig  =)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0