Idag 5/9

Idag har jag varit på Bens fotbollsmatch..Det har varit kallt idag..fast ibland när solen sken så värmde det ganska bra! Jag och Holly bestämde oss för att ta en lite promenad innan Bens match började..vi hann dock inte så långt som jag hade velat..Det finns en jättestor skog här som använts flera gånger för att spela in filmer. Nya Robin Hood med Russel Crowe spelade de in här..Och tydligen så spelade de även in harry Potter och den Flammande bägaren. Ni vet, när drakarna är med. När Hagrid tar med Harry ut till skogen för att visa honom vad nästa uppgift är. Då, den scenen är inspelad här i Farnham! Värsta värsta va!!



Den här bilden är tagen i den skogen. Det var svårt att få en bild på mig själv, så jag satte kameran på en stolpe och satte den på timer (10 sek). Så sprang jag och hunden som ett skott en liten bit bort.. Men det funkade inte så jättebra, för vi blev inte så bra på bild :P  Det såg bara konstigt ut, haha!
Vill ni se mer bilder så är det bara att gå in på www.bilddagboken.se och söka på gucci04
Jag lade upp några av bilderna jag tog idag..och lat som jag är så orkar jag inte lägga upp dem här igen :P

Hoppas att det har gått bra på söktävlingen de skulle ha i vansö idag.. Jag var ju med och byggde kojorna..Undrar om alla hundarna hittade dem..
Nej, nu ska jag gå ner och se om jag kanske ska diskutera lite med Diana vad exakt det är jag ska göra..Hon har gjort en pärm med namn på barnens vänner och vad jag ska göra och allt möjligt...

Kommentarer
Postat av: jessie

Hur coolt som helst med harry potter skogen i just din stad. It´s meant to be... Snyggaste skorna har du på dig också;) (De är ju bara hur sköna som helst)



Puss Puss

2009-09-05 @ 19:21:50
Postat av: Nettis

Värsta sötnosen ju! Hundarna sprang säkert vilse och hoppade på folks huvud, har hört att de brukar göra det ;) Hälsa Ron och Harry ;) Puss!

2009-09-05 @ 19:56:49
URL: http://potatisjag.blogg.se/
Postat av: Ämelie

Eller hur!Värsta coolt ju!Iaf jag blev ruskigt imponerad! ;) och skorna,de höll på att stryka med igår,Holly snodde en och tuggade på den.Som tur var blev det inget märke!



Haha,ja Nettis!Wilse var faktiskt med, undrar om han hoppade på någons huvud idag :p Faktiskt så såg jag en liten unge som var jääätterödhårig idag..Det kanske var Ron ;)

Pusspuss

2009-09-05 @ 23:21:27
Postat av: cill

DU nämnde inte Rhys Ifans =O han har ju varit i den skogen å de e ballast.. nu e du min idol.. fast de har du ju alltid varit ;)



tävlingen gick bra.. när hunden skulle springa tillbaka å visade så markerade han inte vid öppningen utan ovanpå kojan.. den som ni byggde.. och dommarn fattade inte vart figgen va :P hehe.. så tror ja de va iaf.. försökte kommma ihåg va mamma sa..



och den med soptunnan va svår.. de va en hund som inte ville ta sin rulle för att han inte fattade vart den gömde sig eller hur han skulle komma åt den eller ngt :P tokigt!



låter hunden dig lyfta honom/henne? ballt.. hon såg lite ut som gucci..gucci saknar dig.. hon e lite deppig från å till.. och när hon sover så ropar hon i sömnen: Emelie, kom hem, ja saknar dig.!

PUUUUUS

2009-09-06 @ 18:34:00
Postat av: Cill

MEEEEEEEEEEEEEEEN, va sur ja blir på din blogg.. den fular sig med mig.. ja får inte skriva inlägg =O gaaaaah.... får skriva om då:



Du, de viktigaste med den skogen är ju Rhys Ifans, och du nämner honom inte ens =O vet hut kvinna ;) hehehe.. du e as ball.. du e min idol :D



Ensam är stark som michaels mamma alltid brukar säga ^^ hhehehe.. gillar att du gjorde som jag å tog kort på dig själv ;)



coolt att hunden lät dig lyfta upp henne så där.. e hon snäll? bää saknar dig massor!

2009-09-06 @ 18:44:27
URL: http://cesse.bloggproffs.se
Postat av: Emelie

Haha Cecilia! Du skrev två inlägg ;P haha! Har Rhys Ifans varit i den skogen?:O Vet du att idag så åkte jag förbi där Peter Pan skrevs! Där James Barrie skrev Peter Pan!!Värsta coolt va!! Jag saknar Gucci massa också! Började nästan gråta när du skrev att hon ropade i sömnen efter mig... Ja, Vad skaa man göra..finns ingen som kan ta kort på en så gör man väl det själv ;) hehe

2009-09-07 @ 00:26:58
Postat av: Ämp

Cecilia, jag vet att Rhys Ifans är med i Robin Hood nu!Jag kommer aldrig glömma det någe mer! Promise :)

2009-09-07 @ 23:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0