crazy dogs climbing trees

This is how it looks like when im on my walkies with Holly, LUna and Pippin :P My dogs are trying to climb trees ;) hehe. I love those three! They've got so much personality, so much energy..makes me wish i had Gucci with me more then ever...

Holly klättrar i träd Holly uppe i trädet Luna ville också klättra i träd

underbara tussilago

Jag hittar även vackra tussilago på mina promenader uti Englandsskogarna. Jag blir så lycklig varje gång jag ser en tussilago, för mig betyder de vår! Fast det skumma med att hitta tussilago i England är att vi redan har haft alla vårblommor som kommer efter tussilagon,..som påskliljan till exempel.. helknasigt juh... Så jag tror att tussilagon och vårtecken betyder mer för mig i Sverige då vi faktiskt har haft snö, vinter och kyla..vilket England bara hade i en vecka eller två :p Den här helgen slöar jag..det är jag inte så stolt över, men så är det..försöker ta reda på vad det är för fel på min dator, det är samma fel som tidigare, med att den hänger sig och ljudet är jättedumt! Simon försökte hjälpa mig, men jag vet inte om det hjälpte.. Det är ingen skillnad iaf.. Tror att det var någonting mer som ni gjorde förra gången som gjorde att det blev bra, men jag minns inte vad det var.. Ni återställde någonting tror jag.. :S Oh well.. i'll just keep trying.. Gosch i'm svengelsk :P
Nej vad säger ni, ska man ta och äta lite frukost kanske.. Sätta sig och teckna, jag har börjat skissa igen, det är roligt men tar väldans med tid! Jag är perfektionist, så är inte nöjd förän jag är nöjd så att säga :P Men det kan jag ju kanske ta och göra.. sätta mig i trädgården i solskenet med mina redan solröda kinder och skissa lite tills Sam kommer hem från jobbet :)
kramelie kram

Kommentarer
Postat av: Pops

Helluuu...

Datorn knasig nu igen??? Tråkigt... Jag har ingen heller. Den tar ca 15-20 min på sig att ladda in alla program... Lånar U´s ibland men den är ju konstant upptagen. Vi gjorde sist en systemåterställning(reset the system in system restore). Passa på att lära dig leta i datorn.. ;P

Simp kanske vet? Sam?

Ha d så gott och hör av dig om det inte löser sig. Simp är hos mig ikväll så vi kanske kan prova igen.

Kram//Pops

2010-04-17 @ 12:15:12
Postat av: Cill

va mysigt de låter.. här regnar de å e kallt. fast de va soligt igår. de va en dag ja jobbat på dagis å kom hem å va illröd i ansiktet å va kokhet, trodde att ja höll på å bli sjuk. men då kom mamma på att ja faktiskt blivit solbränd :P höhö.. roligt :P miss you!

2010-04-17 @ 14:21:37
Postat av: Mor

Hundar ska väl inte klättra i träd heller??????????? Galet, låter som våren i England har kommit mycket längre än här hemma i Sverige. Njut, när du kommer hem så är våren/sommaren här också.

Kramar

2010-04-26 @ 22:22:28
Postat av: Ämelie

Hehe jodå, hundar kan visst klättra i träd, fråga Holly ;) Ja, det är så härligt här, jag gillar värme :P Haha, rolig du är syster, sjuk när du bara fått lite färg på kinderna :p söta =D

Dator = fortfarande dum :'(

2010-04-26 @ 23:13:18
URL: http://eggucci.blogg.se/
Postat av: Amanda

bor du i england? :)

2010-05-07 @ 17:38:44
URL: http://bilancioni.blogg.se/hundliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0